Skip to product information
1 of 10

Perfect Fit

West Vancouver Police Department Hidden Cap Badge Wallet

West Vancouver Police Department Hidden Cap Badge Wallet

Regular price $79.99
Regular price Sale price $79.99
Sale Sold out
Shipping calculated at checkout.
Cutout

This West Vancouver Police Department bifold hidden cap badge wallet is hand-crafted with genuine duty-leather offering excellent quality and durability. With plenty of room for credit cards, cash, photos, and identification, this wallet is a best seller for agencies and officer's across North America.

Additional options include custom engraving of Name and/or Badge Number. When NO Engraving has been selected there will be nothing on the front face of the item even if the information has been inputted in the name and badge number fields.

These wallets are made by Perfect Fit Shield Wallets, one of the industry leaders in public safety badge wallets, badge holders and accessories. Each piece of leather is hand tooled from start to finish, ensuring a build that will last for years. This product is stocked and customized in Canada by 911 Duty Gear.  

This is an awesome wallet for everyday use or a great gift for a colleague, friend, or family!

Key Features:

  • x6 card pockets
  • x2 rear card pockets
  • x1 ID windows 
  • Lined money compartment
  • Recessed badge cut-out
  • Felt cover for concealment and protection of badge
  • 100% real USA duty leather
  • Maximum ID size: 2 3/4” x 3 1/2”
  • Closed Size 3 1/2" X 4 1/2"
  • Open Size 9 1/2" X 4 1/2"
  • Precision detail engraving
  • Personalization Available (Name, Reg No, or both!)
  • We recommend less than 10 characters per line
  • All text is converted to uppercase for engraving
  • Colour may vary slightly from the product photos

 

Verify your Badge Cut:

Made for West Vancouver Police Department Cap BadgeVerify below:

Instructions:

  • Download the .PDF badge outline by clicking on the .PDF icon.
  • Print the .PDF at 100% or full scale. 
  • Place your badge within the outline to verify it fits. 

  

This Badge Cut information is kept as current as possible but not guaranteed as departments may change their badge styles without notice. Please ensure your cut is correct via the .PDF before ordering. 

     

    Badge Info: 

    Brand: Perfect Fit

    Cutout #: 1282

    Height: 2.50

    Width: 1.98

    Categories

    • Miscellaneous

     

      Personalization

      Personalize this product with your Name and/or Badge engraving. We also have several Agency/ Department crests on file that can be added if available.

      If this product isn't exactly what you are looking for check out our custom product selection here. Custom Products

      Materials

      Leather: 100% Real USA Leather (Not imported from oversea's)

      Dimension's

      Maximum ID size: 2 3/4” x 3 1/2”

      Closed Size: 3 1/2" X 4 1/2"

      Open Size: 9 1/2" X 4 1/2"

      Fullfillment

      This product is made especially for you as soon as you place an order, which is why it takes us a bit longer to deliver it to you. Making products on demand instead of in bulk helps reduce overproduction, so thank you for making thoughtful purchasing decisions!

      Our production time is 1-5 business days, however is normally 1-3 business days to make this product special to your order.

      Shipping & Returns

      For more information on shipping and returns click below!

      Shipping Information

      Returns

      View full details

      Product Video

      Make it your own!

      We offer a variety of personalization options for almost all our products. Have it made with your Crest, Name, and Badge!

      Customer Reviews

      Based on 95 reviews
      80%
      (76)
      8%
      (8)
      4%
      (4)
      2%
      (2)
      5%
      (5)
      E
      Enzo
      Beautiful and very useful

      very serious company. quick and easy purchase. very professional, I recommend them

      R
      Rick
      Badge cutout too big

      I do really like the personalization and that part turned out great. The badge section cutout however is too big for my RCMP badge and it moves around in it now. Such a shame as it was close to being a great wallet. I'll still use it after what I paid, but wish the cutout was cut properly like my last wallet that I got from Depot.

      A
      Anonymous
      Terrible Service

      I purchased a YRP wallet as a Christmas gift for my sister. It turns out it was the wrong fit for her badge. She has a stud at the back of hers and this one was a slide in. I’ve initiated a return just after Christmas. Paid for rush delivery and it came after the guaranteed time. Had to pay again for the return ($40). Package wasn’t picked up for at least 5 days and no acknowledgment of my last email. They’ve had the item back in their possession since Jan 10 and still no refund. Will not purchase from here again for any of our family or friends. At the very least acknowledge an email if you’re not going to provide a contact number.

      Hi Angie, sorry for the delay on your refund. We refunded the original shipping amount ($33.54) which is not normally eligible for refund for the delay :) We can always be reached by our website chat or 1-888-681-0911 on our contact us page. Stay safe!

      A
      Ar Cee
      This wallet fails in a “big” way.

      I love the ability to personalize the wallet with the agency crest and your badge/name, this was the deciding factor that pushed me to purchase this wallet.

      Upon receiving the wallet, again, I really liked the personalization. But the admiration ended there because after I put in my identification and a few credit cards, wow, my wallet almost became the size of a Big Mac Sandwich! That’s not an over-exaggeration. Due to the sheer size of the wallet afterwards, I simply cannot use it (or I could use it) and risk others noticing the “bulge” in my pants. Also, I wish the insert was removable (it is not as it has been stitched in).

      Right now, the wallet is sitting inside my dresser as it won’t get much usage at all.

      H
      HP
      Amazing quality

      It fit my badge perfectly and quality is amazing.